środa, 23 stycznia 2013

Posted by showmemagic On 13:05
Zamówiłam właśnie trochę "futerkowych" tkanin na allegro. Mam kilka pomysłów, co z nimi zrobić, ale na razie muszę niestety poczekać na przesyłkę. Swoją drogą ciężko było mi znaleźć tkaniny, które by mi odpowiadały wizualnie i których zakup nie byłby zamachem na mój skromny budżet. W końcu na allegro znalazłam sprzedawcę, który sprzedawał interesujące mnie materiały po ok. 2,50 zł za 1 dm bieżący, co jest o tyle fajne, że mogłam sobie kupić kilka różnych przedmiotów zamiast jakąś wielką płachtę jednego. Liczę, że będę miała okazję pobawić się nowymi materiałami jeszcze w tym tygodniu. A na razie biegnę odebrać ze sklepu folię piankową!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.