poniedziałek, 13 maja 2013

Posted by showmemagic On 18:07
Dzisiejszy post będzie na bogato. Zacznę od mojego najnowszego tworu. Koraliki bardzo mi się podobają. Jeszcze trochę ich zostało, więc na pewno zrobię jeszcze jedną bransoletkę (już nawet mam pomysł).


W kolejnym punkcie chciałabym się "pochwalić", że byłam ostatnio na FreeFormFestival.



Artyści, na których liczyłam trochę zawiedli, za to na medal spisali się Ci, których traktowałam jako ciekawostkę. W ramach podsumowania trochę muzyki:



 

 

To właśnie ich występy sprawiły, że świetnie się bawiłam i będę bardzo pozytywnie wspominać to wydarzenie.

A na końcu jeszcze trochę chwalipięctwa ;). Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka, w której była wygrana z candy w miniaturkowie. Swój pakiet dostałam w ramach dodatkowego losowania zorganizowanego, dzięki dużej liczbie zgłoszeń. A w środku znalazłam:

 Wszystko razem.

 Miniaturowa zastawa i buteleczki.


  Plasterki z modeliny.

 Zawieszki. (czy ktoś może mnie oświecić czym jest 
ten długi element na samej górze?)


 Koraliki.

 Kolczyki sztyfty.

Z nagród jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że to moja pierwsza wygrana w candy :). Z tej radości chyba, podając swoje dane do wysyłki zapomniałam o imieniu i nazwisku. Zorientowałam się dopiero, kiedy listonosz poprosił mnie o pieczątkę na firmę "Stopme" :D. Na szczęście dostałam przesyłkę bez pieczątki, chociaż listonosz był trochę podejrzliwy i musiałam go parę razy zapewniać, że to na pewno dla mnie :). I to by było tyle na dziś. Miłego wieczoru!

7 komentarzy:

  1. Koraliki rzeczywiście bardzo fajnie wyszły. Miniaturek gratuluje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koraliki wprost wystrzałowe - taka energia bije wprost z tej bransoletki!
    To metalowe natomiast to zakładka do książki. Doczepiasz zawieszkę i gotowe. Bardzo ładnie i elegancko to wygląda włożone do jakiegoś starego tomiska. Jak szukasz inspiracji, zajrzyj do mnie na ten pościk: http://lavenderforge.blogspot.com/2013/04/jajko-z-niespodzianka-konkretnie.html
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Szczęścia chodzą chyba parami, bo wygrałaś i moje CANDY :) Proszę o kontakt. Pozdrawiam! :)
    P.s. A koraliki wyglądają, jak szkło weneckie, bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  4. To metalowe coś to zakładka do książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedź na pytanie już dostałaś. Gratuluję takiej ilości prezentów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.