niedziela, 9 czerwca 2013

Posted by showmemagic On 23:55
Ostatnio wzięło mnie na robienie kwiatków, czego efektem jest stos kolczyków sztyftów, z którymi jeszcze nie wiem co zrobię... Nie chciałam wrzucać do jednego posta zbyt wielu zdjęć, więc podzieliłam je na dwie części. Poniżej część pierwsza. Różne wzorów, bo chciałam trochę poeksperymentować i sprawdzić, które będą najładniej wyglądały. Kolczyki nr 4 i 6 są malutkie- sporo mniejsze od pozostałych (które, swoją drogą, też nie są za duże :)).



1.


 2.


 3.

4.


5.


6.

4 komentarze:

  1. Delikatnie, romantycznie i kobieco - moje klimaty zdecydowanie! Faworytami są dwie ostatnie pary - wzór mają nieziemski!
    Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dwie ostatnie pary to moje ulubione z tej części. Żeby było zabawniej to zrobione są z resztek po innych koralikach :).

      Usuń
  2. Oj rzeczywiście przeurocze ...
    Dokładnie zgadzam się z moją "przedmówczynią" ... Delikatne, romantyczne i kobiece ...
    Kształtem najbardziej urzekły mnie 2 ... kolorystyką 3 i 4 pewnie ze względu na moją Lilkę ...
    Natomiast 5 i 6 mają w sobie to coś co mnie bardzo "kręci" ...

    Wspaniałe prace ...
    Gratuluję ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolczyki się podobają. Dziękuję bardzo za miłe słowa, to dla mnie taki "kop" motywacyjny :).

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.