niedziela, 16 czerwca 2013

Posted by showmemagic On 14:05
Dziś wrzucam, zapowiadaną wcześniej, pozostałą część kolczyków, które ostatnio zrobiłam.












Tutaj widać, że wszystkie powyższe kwiatki są zrobione
z dwóch kolorów, z czego jeden jest transparentny
 (lepiej nie udało mi się tego niestety uchwycić).










Fioletowe kwiatki to chyba moje ulubione, ze względu na wzór.

Wszystkie kolczyki robione częściowo z Fimo, częściowo z Cernitu- moja kolekcja kostek powoli się powiększa ;). Żałuję tylko, że w Empiku jest taki mały wybór kostek tej drugiej firmy.

I żeby nie było, że przez cały tydzień się leniłam, to w lodówce na wykończenie czeka jedna bransoletka i trochę koralików :).

3 komentarze:

  1. Rewelacyjnie wyglądają te dwukolorowe kwiatuszki ...
    Bardzo mi się podobają ...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę pełnego twórczych inspiracji tygodnia ... ;) ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! Takie już letnie, trochę hawajskie - bomba!
    Mam pytanie odnośnie przechowywania modeliny w lodówce - masz ją tak po prostu włożoną, czy też w folii, bądź woreczku? Bo ja, jak raz włożyłam wałeczek z FIMO to po wyjęciu tak strasznie się lepił, że nie dało się już nic z nim zrobić - jedynie upiec...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelinę po prostu wkładam do lodówki, bez żadnych woreczków czy folii. Leżą sobie po prostu na papierze do pieczenia (muszę tylko uważać, żeby papier nie stykał się ze ścianką lodówki, bo może nasiąknąć wodą). Najczęściej są to koraliki, które trzeba tylko przekłuć, ale dziś wieczorem wyjęłam dwa wałeczki i normalnie się z nimi pracowało. Ale też staram się nie trzymać dłużej niż 3-4 dni. Jak dotąd tylko raz popsuł mi się wałeczek, ale leżał nieruszany gdzieś z tydzień i jeden z kolorów zaczął jakoś dziwnie wyglądać. Myślę, że dla bezpieczeństwa można włożyć w jakiś woreczek, mnie by chyba coś trafiło jakbym miała wszystkie koraliki zapakować i to jeszcze tak, żeby się nie przykleiły do siebie ;).

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.