sobota, 24 sierpnia 2013

Posted by showmemagic On 21:14
Druga część stworzonych ostatnio bransoletek. Dziś prezentuję tylko trzy, ponieważ postanowiłam podzielić je na kategorie i dziś przyszła kolej na bransoletki z przekładkami. Przekładki zrobione są z ogniw- sprężynek- efekt wydaje mi się całkiem fajny.



Przy okazji stworzyłam sobie stronę na facebooku. Będę tam wrzucać więcej znalezionych w internecie inspiracji (na blogu ograniczam się tylko do tych poniedziałkowych), będą blogowe aktualizacje i pewnie trochę więcej zdjęć moich własnych tworów. Gdyby ktoś chciał skorzystać to zapraszam (na pasku bocznym jest like box).

Na koniec jeszcze jedna sprawa- bransoletki z tego i poprzedniego postu, jak i z dwóch kolejnych są na sprzedaż (brakuje mi już miejsca na to wszystko ;)), więc jak ktoś by się skusił to czekam na maila:).

2 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.