środa, 4 września 2013

Posted by showmemagic On 21:28
Swego czasu zakupiłam kilka zwojów drutu z pamięcią i przedwczoraj przypomniałam sobie o jego istnieniu. Jako, że lubię zrobione na jego bazie bransoletki chwyciłam za drut i koraliki i zrobiłam dwie nowe ozdoby na rękę. Do jednej z nich wykorzystałam koraliki z modeliny, które zrobiłam już jakiś czas temu i które tak sobie leżały i czekały na lepsze czasy ;).


Kształt bransoletek i to, że są dosyć "sprężyste" kojarzy m się właśnie ze sprężynkami :).


2 komentarze:

  1. Ujęła mnie ta pierwsza! Uwielbiam takie bransoletki. Sama mam parę w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię pierwszą. W sumie mam trzy takie bransoletki i jestem w trakcie robienia czwartej :).

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.