niedziela, 22 września 2013

Posted by showmemagic On 21:10
Długo mnie tu ostatnio nie było (chociaż Wasze blogi odwiedzałam ;)), chyba miałam jakiś kryzys w blogowaniu, a świadomość, że czeka na mnie jeszcze kilkadziesiąt zdjęć do przejrzenia, żeby móc w końcu pokazać wszystkie efekty "bransoletkowego szału" nie zachęcają mnie do działania. Zwłaszcza, że w międzyczasie powstają jeszcze nowe rzeczy... Eh. Dobra, koniec narzekania, czas na biżuterię :). Ostatnimi czasy zaprzyjaźniłam się z koralikami, dzisiaj znowu będzie trochę szklanych perełek.









Powyższe bransoletki (za wyjątkiem ostatniej, która już znalazła właścicielkę) można kupić na Srebrnej Agrafce. Bransoletka nr 2 swoją premierę ma dopiero dziś na blogu, reszta powinna być już znana "fejsbukowiczom" ;).

3 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.