niedziela, 12 stycznia 2014

Posted by showmemagic On 21:16
Tak jak obiecywałam, pudełko z kosogłosem, nie było ostatnią rzeczą z tym motywem jaką stworzyłam, bo mniej więcej w tamtym czasie zamówiłam też trochę zawieszek, czego efektem są trzy dzisiejsze bransoletki. Ja wiem, że film to już był dawno temu, ale tak to u mnie bywa, że jak się za coś zabiorę, to zwykle bywa to dawno po czasie, w którym powinnam to zrobić :).







Na razie bransoletki powstały trzy, ale to jeszcze nie koniec, bo zostało mi jeszcze trochę zarówno zawieszek, jak i rzemieni.

Jak wspominałam poprzednio, w wolnym czasie oglądam ostatnio sporo filmów. W związku z tym może coś polecicie? Gatunek nie ma znaczenia :).

7 komentarzy:

  1. Bransoletki wyszły super! Jeśli chodzi o filmy to polecam Elizjum (dostępne w UPC) oraz Dijango.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podobają :). Django już widziałam (dobry film), Elizjum wydaje się ciekawe, dzięki za polecenie :).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje rzeczy, bardzo mi miło :).

      Usuń
  3. A czy jest możliwość zakupu takiej bransoletki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :). Wszystkie wystawione są na Srebrnej Agrafce (dostaniesz się tam z paska bocznego), ewentualnie napisz maila do mnie na stopme.stop@gmail.com.

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.