czwartek, 27 marca 2014

Posted by showmemagic On 21:30
Swego czasu zakupiłam sobie trochę półfabrykatów w kolorze, dla odmiany, antycznego brązu. I dziś właśnie pokażę Wam dwie bransoletki z ich wykorzystaniem.



 Uznałam, że zielony kolor ładnie komponuje się z brązowym i w pierwszej kolejności powstała powyższa bransoletka. Zastosowałam w niej pewien "myk", którego wcześniej nie wykorzystywałam, a mianowicie na jednej szpilce zamocowałam kilka małych koralików i dopiero takie mini grono przyczepiłam do łańcuszka.

Druga bransoletka jest bardzo delikatna, zrobiona z dwóch różnych łańcuszków. Niemalże zakochałam się w drobniejszym z nich, ale mam go malutko, więc oszczędzam :).

Z moimi plecami już dużo lepiej, dziękuję Wam za miłe słowa pod poprzednim postem :).

Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Obie bransoletki są śliczne. :)
    Ta pierwsza jest taka wiosenna. ;)
    To dobrze, że wyzdrowiałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, wiosenna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  3. zielona bransoletka jest śliczna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Zwłaszcza ta z kotkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.