niedziela, 27 kwietnia 2014

Posted by showmemagic On 21:39
Dziś miałam okazję zwiedzić z lubym jedną z budowanych obecnie stacji metra. To był drugi raz, kiedy próbowałam załapać się na taką wycieczkę i tym razem się udało :). Całość trwała ok. 45 minut, ale nawet warto było, fajnie to wszystko wygląda jeszcze takie nieobudowane i niewykończone.

A z frontu twórczego chciałabym Wam zaprezentować zrobione już jakiś czas temu serduszko. Serce jest wypukłe, ale w środku wypełnione powietrzem (zachęcam do spojrzenia na tutorial :)). Dodatkowo odcisnęłam na nim pięciolinię, którą wzięłam z arkusza strukturalnego FIMO. Już jakiś czas na niego polowałam, ale zawsze trochę kasy było mi szkoda, więc jak gotówki nieco przybyło, to w końcu sobie taki zakupiłam, zwłaszcza, że wzorki ma cudowne. Wkrótce więc zobaczycie jeszcze kilka zastosowań, zwłaszcza, że oprócz nut są też inne wzory :).





Nie mam niestety zielonego pojęcia co to za żółtawe fragmenty, bo zdjęcia robiłam w świetle dziennym
i nic żółtego w pobliżu nie było...


A na koniec jeszcze zdjęcie z niedawnego wypadu do ZOO, bo udało mi się wypatrzeć takiego słodkiego malucha :).

3 komentarze:

  1. Śliczne serducho!
    W ogóle super są takie serca puste w środku, chyba kiedyś skorzystam z Twojego tutoriala ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jest! :-)
    oo jaka słoodka małpeczka. *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszko wyszło. Nutki super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.