niedziela, 27 lipca 2014

Posted by showmemagic On 16:36
Dzisiaj skromny post, tylko z jedną bransoletką, a to dlatego, że ostatnio byłam nieco zajęta innym projektem. Dla odmiany już go skończyłam i choć powędrował już do nowego właściciela, to mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się zrobić zdjęcia i wrzucić tutaj jeszcze przed wyjazdem.

A oto i pszczółkowa bransoletka, dobór kolorów nieprzypadkowy ;).





Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, to powstał nowy blog wyzwaniowy skupiający się wyłącznie na modelinie. Pierwsze wyzwanie już trwa (właściwie to zaraz się kończy), blog znajdziecie tutaj. Sama chyba nie zdążę zgłosić żadnej pracy, nad czym ubolewam, bo pomysł mam, tylko brak czasu na realizację. Do tego jest zdecydowanie za gorąco na lepienie, wszystko się klei znacznie bardziej niż normalnie...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.