czwartek, 9 października 2014

Posted by showmemagic On 13:36
Jak parę lat temu czytniki zaczęły się u nas pojawiać, to zarzekałam się, że to nie dla mnie, że tylko papierowe książki itd. No i jak to czasem w życiu bywa niedawno stałam się posiadaczką czytnika :). Zwyciężyła wygoda i brak miejsca w mieszkaniu na nowe czytadła. No i skoro już mam nowe urządzenie, to przydałoby się do niego jakieś etui, które oczywiście trzeba zrobić samemu, bo kto by tam wydawał kolejne pieniądze na takie "profesjonalne" ze sklepu ;). Nawet jeśli to własnoręczne nie wyjdzie idealnie.



Wcześniej robiłam już podobne  etui dla Lubego, więc tym razem poszło dużo szybciej, bo wiedziałam już co i jak. Chociaż i tak nie obyło się pod koniec bez "o rany, jak mogłam o tym zapomnieć" ;). Bohaterem okładki jest Totoro z "Mój sąsiad Totoro". Ciekawa jestem, czy ktoś z zaglądających tu zna ten film. Jeśli nie, to serdecznie polecam obejrzeć, nawet dorosłym, mimo, że to "tylko" bajka. Ja osobiście się zakochałam, z resztą jak w kilku innych dziełach pana Miyazaki.

Na koniec dodam jeszcze tylko, że wszystko uszyłam ręcznie, bez maszyny do szycia.

1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.