piątek, 19 grudnia 2014

Posted by showmemagic On 20:37
Zdobyłam się w końcu na to, żeby zasiąść nad nowym postem. Już dawno nie miałam takiej długiej przerwy. Szycie trwa w najlepsze, ostatnio nawet znalazłam filc we wzory, jeżeli po Sylwestrze zostanie mi jeszcze trochę gotówki, to może się skuszę ;). Zastanawiam się tylko, co mam zrobić z powycinanymi wykrojami, bo o ile nie zamierzam rozpoczynać masowej produkcji jednego wzoru, o tyle nie wyobrażam sobie, że za każdym razem jak będę chciała uszyć coś po raz kolejny, miałabym wszystko przerysowywać i wycinać od nowa. Na razie myślę, że może przerysuję to, co mam na jakąś tekturkę, a potem może jakieś koperty, które bym poprzyklejała na coś sztywniejszego i zrobiła coś w rodzaju segregatora. Ale to obecnie tylko pomysł, co więcej nie bardzo chce mi się za to zabierać, więc wszystkie wycięte elementy radośnie się mieszają ze sobą w pudełku z nićmi.

Trochę się też wczoraj sfrustrowałam, bo zamówiłam sobie z allegro zestaw nici, ze wszystkich, które oglądałam ten wydawał się najfajniejszy, więc z niecierpliwością czekałam na paczkę, która dotarła właśnie wczoraj. Szkoda tylko, że nie z tym zestawem, który zamówiłam... Rozczarowanie jest tym większe, że to miał być mój prezent na święta. Co prawda sklep się spisał i jeszcze dziś wysłał zestaw, który zakupiłam, ale nie mam zbyt dużej pewności, czy dojdzie przed Wigilią... No nic, nie smęcę już, zostawiam Was za to z najnowszym filcakiem :).


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.